The countdown has started.. - Reisverslag uit North Bay, Canada van Debbie Tijsterman - WaarBenJij.nu The countdown has started.. - Reisverslag uit North Bay, Canada van Debbie Tijsterman - WaarBenJij.nu

The countdown has started..

Blijf op de hoogte en volg Debbie

06 Mei 2013 | Canada, North Bay


Hoi iedereen,

Weer eens een verslagje vanuit Canada. Hier gaat alles goed, ik ben lekker druk bezig met school en atletiek. De afgelopen paar weken zijn best snel gegaan, en ik besefte me zo maar weer dat ik nog iets minder dan twee maanden over heb hier! De tijd gaat echt snel, ik wil nog zoveel hier doen en heb nog maar zo "weinig" tijd..

Even terug naar mijn vorige verslag. De Dominicaanse Republiek was heerlijk! Zo'n weekje gaat echt snel voorbij, maar we hebben zeker van de zon genoten. We hadden niet zo heel veel gedaan, voornamelijk van het strand naar het zwembad verhuist :) We hadden de tweede avond een familie ontmoet die in Indiana (USA) woont, twee meisjes van mijn leeftijd dus daar was ik vooral veel mee omgegaan. Wendy was daar wel blij om, zodat ik niet de hele week met hun "oudjes" vastzat haha. We hadden een heerlijk kleurtje gekregen, maar toen we terug kwamen hadden we een paar dagen daarna nog weer eens een sneeuwbui te pakken.

Gelukkig is het nu echt heel lekker weer, dik in de twintig elke dag! Dat is wel wat minder voor mijn atletiek training, want dat doen we nu vooral buiten. De afgelopen paar weken ben ik naar een aantal "track and field meets" geweest in Ottawa. Dan vertrekken we leuk om 7 uur in de ochtend en zijn we om 10 uur 's avonds wel eens terug. Je gaat dan naar een grote, indoors atletiek baan en heb je wedstrijden in de verschillende evenementen zoals horde lopen, 100 meter sprint en estafette lopen. Heel leuk om allemaal mee te maken, maar kwam er wel achter dat ik nog helemaal niet zo fit ben! Maar dat maakt mij niet zo heel veel uit, ik doe het vooral om wat na schooltijd te doen te hebben en wat meer mensen te ontmoeten.

De afgelopen weken waren dus vrij snel voorbij gegaan met deze drukken plannen, en toen was het ineens de 28e! Ja ja, ik moet er nu toch echt aan geloven dat ik ook volwassen ben. Mijn verjaardag was eigenlijk niet zo heel bijzonder. Jammer genoeg moest Wendy een event werken die al heel lang door haar werk was geplant, dus ze was de hele dag weg. Maar gelukkig had een vriendin van mij, Kassy, mij opgehaald om naar haar huis toe te gaan. Daar hadden we gezellig in de tuin gezetten, beetje in de zon gelegen en naar de mall geweest. Haar 18e verjaardag is aankomende zondag dus we waren alvast wat voorbereidingen voor dat aan het doen. Heel lief meisje, ze had bloemen en een taartje voor me gekocht! :) Al met al zeker een gezellige dag gehad!

Voor de aankomende weken hebben we best een drukke planning. Deze vrijdag komt het meisje uit Japan aan in North Bay, en die blijft tot ongeveer midden Juni. Die willen we natuurlijk ook even rondcrossen door Ontario, dus de opvolgende weekenden zullen we vast wel veel van huis zijn!

Ik zal nog even wat mooie foto's van mijn vakantie bij mijn verslag zetten, en dan schrijf ik snel weer!

Liefs, Debbie

  • 06 Mei 2013 - 01:27

    Simone:

    Hee lieve Deb,

    Leuk weer even je verslag te lezen. De tijd vliegt voorbij he, over twee maanden ben je weer terug in Nederland. Wel volop zomer dan, dat is wel leuk. 18 jaar alweer waar blijft de tijd. Ik weet ook nog goed dat we bij je optreden in Almere Haven waren. Dat lijkt alweer zo lang terug! Kleine meisjes worden groot. En ja van zo een jaartje alleen weg wordt je nog sneller volwassen denk ik. Desmond is 30 april alweer 21 geworden!! Hij vindt dat al oud hoor hahahahaha ik zei al je komt net kijken!!!
    We gaan het nu woensdag vieren, misschien komen je ouders ook. Wij waren naar het strand vandaag ook al was het maar 15 graden aan de kust hebben we toch een goede kleur gekregen. Het was helemaal helder blauw en erg rustig op het strand. Ajax is vandaag ook kampioen geworden. Dus feest op het Leidseplein natuurlijk. Verder gaat hier alles zijn gangetje. Wel jammer dat je verjaardag niet zo gevierd is. Lief dat je vriendin je dan kwam halen, zo werd het dan toch een beetje gezellig voor je. Nou lieve Deb we horen nog wel weer van je. Geniet van de laatste 2 maanden! Zal wel lukken!! Heel veel liefs van George , Desmond en Lot en mijn persoontje dikke knuffel voor jou!

  • 10 Mei 2013 - 21:03

    Tante Ank:


    Hallo Debbie ,
    Wat een lang verslag van je leuk hoor om te lezen wat je allemaal mee maakt .
    je gaat als tiener weg en komt nu echt als volwassen terug je kan veel meemaken
    in een jaar zo aals jij nu hebt en nu de laatste maanden zullen wel snel gaan.
    de vakantie fotos zijn ook leuk.
    Geniet nog maar Debbie en lekker sporten.hier is het nog geen lekker lente weer .
    Heel veel groetjes en een knuffel ,
    tante Ank.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 6289

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 07 Juli 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: