Afwachten.. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Debbie Tijsterman - WaarBenJij.nu Afwachten.. - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Debbie Tijsterman - WaarBenJij.nu

Afwachten..

Door: pebbelsgoescanada

Blijf op de hoogte en volg Debbie

29 Juni 2012 | Nederland, Almere Stad

Hoi iedereen,

Over een paar weken is het zover, dan ga ik Canada onveilig maken!
Het diploma is ondertussen binnen, het visum is aangevraagd en mijn school is inmiddels ook bekend. Nu is het nog wachten op een gastgezin.
Ik heb er super veel zin in en ben erg benieuwd naar mijn plaatsing. Zodra ik het weet, update ik jullie natuurlijk meteen!


Liefs,
Debbie

  • 30 Juni 2012 - 14:18

    Simone:

    Hee lieve Deb.Leuk voor je!Hoop dat je een hele leuke ervaring in Canada op gaat doen.
    Wens je heel veel succes en plezier!Ik ga je volgen en contact met je houden gezellig!Veel liefs tot straks xxx Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 6303

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 07 Juli 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: