Geplaatst! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Debbie Tijsterman - WaarBenJij.nu Geplaatst! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Debbie Tijsterman - WaarBenJij.nu

Geplaatst!

Door: pebbelsgoescanada

Blijf op de hoogte en volg Debbie

16 Juli 2012 | Nederland, Almere Stad

Hoi iedereen,

Sommige van jullie weten het misschien al, maar mijn plaatsing is binnen!

Ik kom in het plaatsje North Bay terecht, dat ligt ongeveer 300 km boven Toronto. Op 29 augustus vertrek ik voor een vierdaags "orientantioncamp" naar Toronto en op 1 september ga ik dan door naar mijn gastgezin. Mijn gastmoeder heet Wendy en heeft twee dochters die niet meer thuis wonen. Verder zit mijn school op 20 minuten loopafstand van het huis en moet ik in uniform naar school!

Dat was alles zo ongeveer wel, meer weet ik ook nog niet! Nu maar wachten tot de 29e :)

• 16 Juli 2012 - 12:47

Marja Gupffert:

Hai Deb,
    gefeliciteerd met je plaatsing SUPERTOFFF!

• 17 Juli 2012 - 07:43

Simone:

Jeetje wat leuk voor je Deb.Het gaat echt gebeuren nu.29 aug. lijkt zo ver weg, maar de tijd vliegt voorbij.Blijf je precies een jaar weg of een schooljaar?In ieder geval succes met voorbereiden.Knuffel van ons de Emmelkampjes.Groetjes aan Mel en je ouders xxxxx tot snel.

• 17 Juli 2012 - 16:26

Debbie Tijsterman:

Ik ben een schooljaar weg, dus ben rond juni weer terug in NL. En bedankt! :)

• 19 Juli 2012 - 18:10

Tante Ank Kingma.:

Hoi Debbie ,

gefeliciteerd met je plaatsing en nu aftellen tot je avontuur gaat beginnen
    ik vind het leuk om te horen hoe het verder met je gaat .