Daar ben ik dan! - Reisverslag uit North Bay, Canada van Debbie Tijsterman - WaarBenJij.nu Daar ben ik dan! - Reisverslag uit North Bay, Canada van Debbie Tijsterman - WaarBenJij.nu

Daar ben ik dan!

Blijf op de hoogte en volg Debbie

02 September 2012 | Canada, North Bay

Hoi iedereen,

Nou, daar ben ik dan hoor! Na 3 dagen sightseeing in Toronto ben ik gistermiddag aangekomen in North Bay. Het huis is niet zo heel groot, maar wel heel leuk! Ik heb nu de kamer van Cassia, de jongste dochter, want die gaat van de week weer terug naar Haileybury voor haar studie. De oudste dochter Danika gaat waarschijnlijk over 2 maanden ook verhuizen en dan krijg ik haar kamer, die is wat groter.

Toronto was eigenlijk niet zo heel bijzonder. De eerste avond hebben we in het park pizza gegeten en zijn we enigszins vroeg naar bed gegaan. De volgende dag stond een trip naar de Niagara Falls op de planning! Wauw, echt super mooi om te zien! Eerst waren we "onder" de watervallen geweest, waarbij je twee kleine uitkijkpuntjes had op het vallende water. En daarna hebben we een boottocht gemaakt. Wat wordt je daar nat zeg haha! We zijn aan het eind van de middag teruggereden naar Toronto en hebben daar in het Hard Rock Cafe gegeten.
Vrijdag gingen we met een HopOn-HopOff bus een rondje sightseeing doen. Zo ongeveer heel Toronto is in de loop van de jaren afgebrand. Toen zijn we bij de CN Tower zijn we uitgestapt en daar zijn we helemaal omhoog geweest! We hadden daarna nog een paar vrije uurtjes dus zijn we naar de mall gegaan. 's Avonds hebben we onze koffer ingepakt en op zaterdag ben ik hierheen gevlogen!

Met school begin ik waarschijnlijk nog niet dinsdag, want er moet nog een meeting worden opgezet en dat kan pas op dinsdag worden geregeld, want morgen is het Labour Day, een nationale feestdag.

Nou, dat was het geloof ik wel voor vandaag!
Tot het volgende blog!
Liefs, Debbie

  • 02 September 2012 - 14:04

    Simonme:

    Heee Deb,

    wat je al niet mee kan maken in drie dagen he!
    Spannende tijd hoor, maar wel heel leuk en leerzaam.
    Met hoeveel mensen wonen jullie in dat huis?
    Ga je high school doen, of iets totaal anders?
    leuk je af en toe te horen.
    Wens je een hele leuke tijd, maar dast gaat vast lukken.
    Liefs en groetjes van de Emmelkampjes xxxx

  • 02 September 2012 - 14:13

    Tessa :

    Hey Deb,
    Echt super! Veel plezier moppie!
    X

  • 02 September 2012 - 16:00

    Marja:

    Hoi Deb, goed om te lezen dat je het naar je zin hebt. Wat een reis hé? Nou je bent in ieder geval goed aangekomen. Wij zullen je verhalen graag lezen dus schrijf maar lekker veel. groetjes Marja en Bert. xxx

  • 02 September 2012 - 16:19

    Zussiepussie:

    Haaaaai,

    Klinkt alsof je het behoorlijk naar je zin hebt :) Foto's zijn echt super! Vooral Niagara Falls zien er prachtig uit.

    Hier niet zo veel bijzonders, heb net keeeeeeeeeeeeeihard mn teen gestoten, slim hea (A). Gister hebben we met 5-0 gewonnen, goed he :)

    Dat was het wel weer. BIEEEEE xxx

  • 03 September 2012 - 08:29

    Sanne:

    Heey meissie..

    Super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
    En als je je schooluniform hebt wil ik een foto he ;)

    Xxx sanne

  • 03 September 2012 - 09:33

    Jan:

    Hoi deb
    Je hebt al heel wat meegemaakt in die paar dagen.
    Ik vind het leuk om deze manier je een beetje te volgen,en te zien dat je het naar zin hebt want dat is toch belangrijk.
    Nog ff en dan gaat je school beginnen en moet je er tegen aan, hoop dat je daar ook plezier in hebt .
    Wel heb veel lol daar en ik hoor je weer .
    gr. jan xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 807
Totaal aantal bezoekers 6301

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 07 Juli 2013

Een reis met Into Study Exchange

Landen bezocht: